Niekedy len pár sekúnd rozhoduje o tom, či reklamný email vymažete alebo si ho prečítate.
Chodia Vám do schránky emaily, ktoré bez váhania zmažete? Aký email Vás dokáže zaujať natoľko, aby ste si ho aj prečítali? Email musí mať v prvom rade zaujímavý Subject line (Predmet správy), musí byť prehľadný a jeho zobrazenie by nemalo byť podmienené načítaním obrázkov.
Vačšina z vás si možno myslí, že vytvorenie reklamného emailu je jednoduché a záleží len na obsahu. Nie je to však celkom tak. My sa snažíme z reklamného emailu vyťažiť maximum. Poznáme pravidlá, aby sa mail zobrazoval správne vo väčšine meailových klientov, a to ako desktopových tak aj mobilných. Zabezpečíme trackovanie, aby ste vedeli koľko ľudí email prečítalo a čo konkrétne ich zaujalo. Vaša investícia bude zúročená naozaj v každom detaile.